Han Bouwmeester

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Resultaten HBN-4

Resultaten HBN-4 9 maanden 3 weken geleden #2048

Goedenavond.. .

Heb een dagje in de hut doorgebracht vandaag (29-12-2017)

Het begon zonnig en koud en eindigde koud met wat sneeuw...erg verschillende omstandigheden dus en dat is juist wat ik zo leuk vind...juist met wat donkerte is het een uitdaging om er wat van te maken en je krijgt weer een ander soort sfeer dan met veel zon.

Het was qua soorten een redelijke dag met als hoogtepunt natuurlijk de mibo specht...gaaf dat hij zich even liet zien...

Er vloog regelmatig een sperwer voor de hut langs wat de nodige paniek gaf...helaas kwam hij of zij niet even buurten bij de hut.

Ook hoorde ik erg dichtbij goudvinken...helaas niet bij de vijver...wie weet komt dat nog..zou leuk zijn.

Verder de gebruikelijke soorten zoals pimpel en koolmees glanskop boomklever roodborst grote bonte specht gaai heggemus winterkoning merel vink en wat drinkende sijsen eekhiorn
Zal vast nog wat vergeten...maar het gaat niet om het aantal maar om het genieten en dat heb ik gedaan!

The administrator has disabled public write access.

Resultaten HBN-4 9 maanden 3 weken geleden #2049

Resultaten HBN-4 9 maanden 3 weken geleden #2050

• Han
  • Han's Profielfoto
  • HBN-Support
Goh fantastische resultaten Erik. Complimenten!
En inderdaad mooi dat de middelste bonte specht zich weer heeft laten zien; die blijft echt wel tijdje hangen nu net als vorig jaar. Sijsjes zijn ook niet alledaags voor deze hut dus topdag goed besteed! Dank voor het delen hier!

Resultaten HBN-4 9 maanden 3 weken geleden #2051

Erik, prachtige foto's en dito verslag. Ook één van de weinige dagen in december dat de weergoden meezaten :-)
Erg leuk om te zien dat de middelste bonte specht (mibo) er weer "rondhangt" en dat de pluimpjes van de eekhoornoren volgroeid zijn.
Pluim van mij.

Resultaten HBN-4 9 maanden 5 dagen geleden #2067

Afgelopen vrijdag hebben we een dag doorgebracht in deze hut met de mooiste foto tomstandigheden. Gehoopt op de middelste bonte specht. Helaas kwam die niet. Wel twee eekhoorns waarvan er maar een op de foto wilde. Verder de gangbare soorten en de gaai kwam vaak en heel rustig langs. Genoten van de heerlijke achtergronden die je hier krijgt, ondanks de grijze dag.
Hierbij een paar van de foto's.

Groeten van
Alex & Annette

Laatst bewerkt: 9 maanden 5 dagen geleden door alexenannette.

Resultaten HBN-4 9 maanden 5 dagen geleden #2068

Alex / Annette,

Jammer van de MiBo, deze is de laatste weken echt wel aanwezig.
In ieder geval leuke foto's geplaatst, bedankt hiervoor.
Ik was eigenlijk benieuwd of er ook nog vogels op het "eilandje", gecreërd in de vijver, waren geweest?

Groet Robert.