nlende
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: HBN-4

HBN-4 1 maand 1 week geleden #4655

4 december deze hut bezocht samen met Peter Koetsdijk.

Veel koolmees, pimpelmees en boomklevers gezien daarnaast ook andere vogels. Soms was het erg stil en hoorde en zag je niets. Buizerd hoorden we roepen en ook Vlaamse gaai zat op afstand te schreeuwen. Het weer was fris met mooie zon en lichtomstandigheden waren bij vlagen schitterend maar meestal goed en mooi. Twee foto’s bijgevoegd omdat ik deze in de snelheid tegen kwam. De sperwer is zo uit de camera.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

HBN-4 1 maand 1 week geleden #4661

Mooi bericht maar geen foto Marcel .
Nog even een opmerking over het bericht , het is in het verkeerde forum geplaatst .
Het mag in het forum resultaten per hut (4) geplaatst worden .
Dit even ter info .
En als je een bijlage uitzoekt (foto’s ) dan zul je deze nog moeten toevoegen, dan zie je in dit veld een tekst verschijnen en na het verzenden van je bericht zie je je toegevoegde foto’s in het geplaatste bericht staan .
Succes bij je volgende bericht .
M.v.G.

J. Deenik .

Laast bewerkt: door jaap deenik.

HBN-4 3 weken 2 uren geleden #4706

Hallo Jaap ik hoop dat deze bestanden nu wel goed gaan
Bijlagen:

HBN-4 2 weken 6 dagen geleden #4707

@ Marcel .
Bijlage is te zien , de foto kun ook nog toevoegen dan komt de foto's in het bericht te staan .
Je ziet dan bij het stukje dat je zelf typt nog een zin verschijnen dat is de toegevoegde foto die
zichtbaar word in je bericht zodra je deze heb verzonden .
Hopelijk is het zo duidelijk wat er nog mogelijk is om de foto in het bericht te gaan zien , nu kan alleen bv Han Bouwmeester je foto's nog invoegen .
Zelf kun je dit in een nieuw bericht nog eens proberen met wat foto's van deze hut bezoek!!
M.v.G.

J. Deenik .

HBN-4 1 week 4 dagen geleden #4718

Helaas zeer weinig plaatsingen vanuit HBN-4 maar ik ontving foto's van Walter van Dijk van zijn dag op 6 januari en die liegen er niet om.
Vier eekhoorns en de middelste - en groene specht lieten zich gelijkertijd voor de hut zien. Naast de andere meer gangbare soorten natuurlijk.
Ik plaats de foto's met toestemming van Walter.

• Pagina:
  • 1

Please publish modules in offcanvas position.