nlende
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Resultaten HBN-9

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4191

Dank Nikita,

Mooi resultaat, ondanks de kinderen in de omgeving van het bos. Het was het laatste weekend van de vakantie en denk dat iedereen nog even heeft genoten van het fraaie zomerweer. Jammer dat je even de verkeerde parkeerplaats hebt genomen en zal met Han overleggen of er iets in de tekst moet veranderen. Ik tel 20 soorten en dat is een mooi resultaat. Die reeën zijn er bijna iedere dag en drinken soms ook uit de waterbak. Je schreef in het dagboek dat je het een mooie hut vond voor de natuurliefhebbers uit Noord Holland, vanwege de redelijke reistijd. Dat is goed om ook even te vermelden. De trektijd begint eraan te komen en dat kan weer andere soorten opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4192

Ik heb inmiddels een paar fotos weten toe te voegen, en dat het idd minder gehorig zal zijn buiten de vakantie periodes. Ik heb genoten van al het moois

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4197

Een geslaagde dag zo te lezen Nikita .
Foto’s zien er prachtig uit met alleen de laatste niet toegevoegd aan het bericht ( ree .)
M.v.G.

J. Deenik .

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4203

• Han
  • Han's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • HBN-Support
  • HBN-Support
Mooi verslag en resultaten!
We zullen idd eens extra naar de route kijken. Mocht je een punt hebben waarop we het kunnen verbeteren horen we het graag even.
Idd jammer van de bijgeluiden. Ik kan me voorstellen dat dit qua beleving wat inbreuk op de dag doet. Gelukkig komen er weer rustiger tijden aan.

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4208

Vanmorgen de hut weer even op orde gebracht en de setting aangepast. Daarna even gaan zitten met de camera in de aanslag en dat leverde in 90 minuten 20 soorten op. Het weer zit nu erg mee en de vogels komen drinken en baden. De kruisbek was er ook weer eens en dat is toch geen alledaagse waarneming hier in Gaasterland.

Bijlagen:

Laast bewerkt: door Jan Tijsma.

Resultaten HBN-9 4 maanden 3 weken geleden #4214

Het was druk in HBN-9. Hierbij nog een paar foto`s.

Laast bewerkt: door Jan Tijsma.

Please publish modules in offcanvas position.