nlende
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Resultaten HBN-4

Resultaten HBN-4 3 maanden 2 dagen geleden #4149

• Han
  • Han's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • HBN-Support
  • HBN-Support
Geweldig deze jonge groene specht Guido. Blijft een wenssoort voor velen. Dank voor het delen hier en was leuk je even gesproken te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

dagje in hut 4 3 weken 4 dagen geleden #4496

Donderdag 24 oktober 2019 een dagje in hut 4 gezeten. Naast de eekhoorn (in de middag zelfs twee) was het redelijk rustig.
soorten die ik heb kunnen fotograferen: koolmees, pimpelmees, merel, matkopmees, boomklever, boomkruiper, vink, winterkoning, roodborst,
grote bonte specht, en drie maal was daar de middelste bonte specht. Helaas ging hij alle drie de keren recht op zijn doel af: het voerhuisje dat aan een lange tak hing.
ook nog een koperwiek gezien, iets verder weg, en een groene specht gehoord.

Bijlagen:

Laast bewerkt: door Han.

dagje in hut 4 3 weken 4 dagen geleden #4497

• Han
  • HBN-Support
  • HBN-Support
Dank voor je bijdrage Jaap. Ik heb hem even voor je in de juiste categorie gezet en de foto's even in het bericht gezet. Na het selecteren alleen even op 'voeg in' klikken.

Maar leuke beelden van een hele mooie soort.
Het is de bedoeling dat je deze voerkorf naar binnen haalt zodra je gaat fotograferen.

Resultaten HBN-4 3 weken 13 uren geleden #4499

Afgelopen vrijdag 25 oktober samen met een vriend een dagje fotohut 4 gehuurd. Hij heeft met z’n Nikon D850 prachtige foto’s gemaakt en ik voornamelijk video’s met m’n Canon SX60 HS. Dit is uiteraard geen high-end DSLR camera, maar met z’n 21-1365 mm (35 mm equivalent) 65x zoomlens, prima geschikt voor dit soort natuurfoto’s/-video’s. Dus deze keer geen foto’s maar een video-montage. Erg leuk om van alles voor je lens te krijgen vanuit deze prachtige fotohut. Op dit forum las ik later dat het eigenlijk de bedoeling was om de voerkorf tijdens ons verblijf binnen te halen... maar om eerlijk te zijn vond ik het juist leuk om alles daarvan te zien eten van boomklever tot gulzig eekhoorntje aan toe! Veel kijkplezier!

Resultaten HBN-4 3 weken 4 uren geleden #4509

• Han
  • HBN-Support
  • HBN-Support
Leuk filmpje zo en zeker ook erg leuk voor de afwisseling. En die voerkorf, niks moet inderdaad-:))

Resultaten HBN-4 2 weken 6 dagen geleden #4514

Tussen de vele vogels voor deze hut o.a. deze kleine schoonheid: juveniele roodborst.
Eén van de drie hutten die we hebben bezocht in juni 2018.

Bijlagen:

Please publish modules in offcanvas position.